Alla inlägg under juli 2011

Av Ia Weylandt - 20 juli 2011 20:20

Idag samlades vi, delar av Rapportgänget, nere på Familjen Berglunds (herr o fru Ice/Nexa) land, mittimellan Norrköping och Katrineholm...


Vi börjde med rapportträning, men därifrån har jag inga bilder.... Känner inte att jag i dagsläget kan fokusera både på att fota, och koncentrera mig på Dolliboll...


Men jag tror vi alla var nöjda med den träningen.......


En Mycket God lunch beståenes av Olika pajer imundigades på det Berglundska residenset...... Gott som Fasiken, och God sockerkaka fick vi också.....

 Jurassic LM Dollar

  Enduros Bolt     Barvatorp´s Ice   Barvatorp´s Nexa   Nexa   Enduros Allt-i   Allt-i    

Av Ia Weylandt - 9 juli 2011 17:31

Genomgång på A-stationen

 Dollar på B-stationen    Enduros Allt-i   Entres´s Jaeger   Dollar på framföringen   Dollar på nedräkningen   MARSCH!!!!   Hej vare går.....   Jaeger framföring   5,4,3,2,1.....Marsch   Norpatorps Weto   Uppbindningsplatsen på C-stationen   Dollar på väg in på C   Allt-i   Duktiga Prinsessan!!!   Uppbidningsplatsen på D-stationen   Ingrid och Allt-i   Vi går tillbaka till A   Grillning på Jädersgården   Hundarna fick titta på   GrillMästaren Ove   Thompa assisterar   Mums va vi smaskar i oss....   Tack för en Supertrevlig dag......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards